loading...
بروزی ها
پست ثابت

سلام دوستان

به وب ما خوش اومدید

امیدوارم لحظات خوبی رو سپری کنید

مهدی بوستانی بازدید : 522 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

گران ترین آنتی ویروس اندروید جهان

رایگان در بروزی ها

AndroHelm AntiVirus Security v2.3یکی از بهترین و گرانترین آنتی ویروس اندرویدی است که با قیمت ۱۲۰ دلار در مارکت گوگل عرضه شده است . AndroHelm AntiVirus Security یک راه حل عالی برای حفاظت از گوشی موبایل و تبلت اندروید شما می باشد. آیا دوست دارید که کامل ترین اپلیکیشن آنتی ویروس با ابزارهایی منحصر به فرد و عالی را در گوشی و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید!؟ ایا دوست دارید مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته ی برای بهره برداری کامل از تلفن همراه را در اختیار داشته باشید؟! پیشنهاد ما به شما برنامه ی کاربردی AndroHelm AntiVirus Security می باشد! با این برنامه حفاظت و ایمنی کامل از انواع تهدیدات را خواهید داشت و همچنین میتوانید گوشی گم شده یا دزده شده خود را از راه دور مکان یابی و کنترل کنید. با نسخه Premium Full این آنتی ویروس که گت اندروید در اختیار شما قرار داده است، از ویژگی ها و امکانات پیشرفته برای بهره برداری کامل از تلفن همراه و تبلت خود در هر شرایط استفاه کنید.

androhelm-antivirus-6-mesespro-1ori

 

برخی از ویژگی های آنتی ویروس AntiVirus Security اندروید :

+ به روز رسانی های منظم به طور رایگان، پاداش و هدیه، و همچنین نصب دوباره هنگامی که آن را به طور تصادفی پاک کردید

......

مهدی بوستانی بازدید : 365 دوشنبه 23 آذر 1394 نظرات (0)

توجه: ویژگیهای ذکر شده در پایین بعنوان ویزگیهای عمومی برای تمام آنتی‌ویروس‌های مطرح در بازار بوده  که لزوما باید داشته باشند و اختصاص به  آنتی‌ویروس خاصی ندارد، برابر درخواست بی شمار کاربران مبنی بر معرفی برند خاص توسط پلیس فتا، همانطور که از چند ماه پیش در قسمت پرسش های متداول وبسایت پاسخ دادهایم  این پلیس  بر اساس سیاست سازمانی خود از هیچ برند خاصی حمایت نمی کند و استفاده از مطالب عمومی که در وب‌سایت‌های امنیتی نیز درج شده، دلیلی بر تأئید برند آنها نمی‌باشد.
شما کاربرگرامی نیز می‌بایست بر اساس تحقیقات خودتان و با توجه به نیازتان برند خاصی را بعنوان آنتی ویروس انتخاب کنید و فقط توجه داشته باشید که برای بالا بردن امنیت خود در فضای مجازی از نسخه های اصلی و معتبر 
ضدویروس استفاده کرده و به هیچ عنوان از نسخه های جعلی و کرک شده استفاده نکنید. .............

مهدی بوستانی بازدید : 432 جمعه 20 آذر 1394 نظرات (0)

Best of Google Play Best of Google Play

 
 

 

طبق رسم هرساله گوگل در ماه آخر سال میلادی فهرستی از بهترین اپلیکیشن های اندروید در سال ۲۰۱۵ منتشر کرده است که شامل ۵۱ برنامه ی منتخب و محبوب بوده و در ادامه می توانید علاوه بر نسخه ی اندرویدی، نسخه های دیگر موجود را نیز دانلود کنید. با ما همراه باشید.

مهدی بوستانی بازدید : 439 جمعه 20 آذر 1394 نظرات (0)

برای بسیاری از ما، کامپیوتر وسیله ای است برای پردازش و استفاده نرم افزاری و گاهی اوقات سرگرمی. اما هنوز وجود دارند باورهای اشتباهی که در میان کاربران به کار گرفته می شوند؛ که ما در این مطلب به بررسی این اشتباهات می پردازیم.

مهدی بوستانی بازدید : 469 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)
 

Ashampoo Burning Studio نرم افزاری کامل و قدرتمند در زمینه رایت و ریپ انواع لوح های فشرده CD / DVD / Blu-ray می باشد. اگر از نرم افزار سنگین nero خسته شده اید و قصد تغییر نرم افزار در این زمینه را دارید ، بهترین گزینه و انتخاب نرم افزار Ashampoo Burning Studio می باشد که تمامی امکانات مبوط به رایت را در قالب ساده و کاربر پسند ارائه می دهد. ashampoo شرکت معبر نرم افزاری می باش که از نظر کیفیت نیز میتوان به این نرم افزار به طور کامل اعتماد نمود. قابلیت های رایت این نرم افزار را میتواند اینگونه آغاز کرد که به راحتی میتوانید انواع فایل ها را در قالب data برروی لوح های فشرده رایت کنید. رایت فیلم ها با قابلیت پخش بر روی دستگاه های پلیر به صورت دی وی دی یا سی و یا blu-ray نیز مطمئنا مورد نیاز کاربر خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند برای فیلم های دی وی دی منو نیز طراحی کند. ساخت اسلایدشو از عکس و ویدیو با امکانات فراوان و سپس رایت آنها به صورت فایل ویدیوی بر روی دی وی دی قابل پخش برروی دستگاه های پلیر نیز یکی از اماکانت جالب نرم افزار است. قابلیت مهم بعدی کپی لوح فشرده یا copy disk است که میتواند با خواندن لوح فشرده اصلی از روی rom آن روی دیسک خام writer کپی کند. ایجاد ، رایت و تهیه فایل های ایمیج از انواع لوح های فشرده نیز مسلما در این نرم افزار گنجانده شده است. برای مطالعه اطلاعات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Burning Studio : – رایت و پاک کردن لوح های فشرده rewrite – دارای ساختارهای متنوع برای رایت نظیر تنظیم سرعت یا باز یا بسته بودن لوح فشرده – ایجاد فایل ایمیج از روی لوح های فشرده – رایت فایل های ایمیج روی لوح فشرده – قابلیت ویرایش فایل های ایمیج – تهیه بک آپ از سیستم و رایت آنها به صورت ادامه دار روی دی وی دی – دارای ادیتور جهت ساخت و ویرایش کاور و لیبل – رایت و ریپ انواع لوح های فشرده صوتی – ساخت اسلایدشو از فیلم و عکس و موزیک – دارای افکت های زیبا جهت ساخت اسلایدشو – رایت فیلم ها روی دی وی دی و بلو-ری – ساخت منو های زیبا برای فیلم های وی دی وی – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۱۰ – و…

 

Ashampoo Burning Studio نرم افزار رایت قدرتمند Ashampoo Burning Studio 2016 v16.0.0.17

 

 
دانلود در ادامه مطلب...

 

مهدی بوستانی بازدید : 146 چهارشنبه 11 آذر 1394 نظرات (0)

Windows-Loader

دانلود فعال ساز ویندوز 7 Windows LoaderReviewed by BeingMohsen on Jun 29Rating: 4.0

نرم افزار Windows Loader جهت قانونی کردن ویندوز سون .قطعا اگر شما هم از ویندوز ۷ یا نسخه های ویندوز سرور ۲۰۰۸ استفاده می کنید با مشکل فعال سازی آن ها رو به رو خواهید بود و باید از آن ها به صورت ۳۰ روزه استفاده کنید.

مهدی بوستانی بازدید : 450 دوشنبه 09 آذر 1394 نظرات (1)

لی-فای سیستم جدیدی یکصد برابر سریعتر از وای-فای

نتایج یک آزمایش علمی نشان می‌دهد که سیستم جدیدی یکصد برابر سریعتر از سامانه فعلی وای-فای (Wi-Fi) است. با استفاده از این سیستم جدید می‌توان در هر ثانیه 18 فیلم سینمایی دانلود کرد.
مهدی بوستانی بازدید : 168 یکشنبه 08 آذر 1394 نظرات (0)

معماي سخت و عجيب انيشتن

اين تست توسط انيشتين طوري طراحي شده که 98% افراد نميتوانند به آن پاسخ دهند زيرا به منطق بسيار قوي نياز دارد ، پس شما نيز هوشتان را تست کنيد ببينيد آيا جزء 2% افراد هوشمند جهان هستيد يا خير !؟

مهدی بوستانی بازدید : 101 جمعه 06 آذر 1394 نظرات (0)

مهمترين نکات در برنامه ريزيمطالعه نشان داده است که بيشتر استرس ها بي اساس هستند     

 

 

برنامه ريزي : برنامه ريزي صحيح يعني استفاده از لحظه لحظه ي زندگي ! هيچ هدفي هر

چند به ظاهر بزرگ و دست نيافتني باشد وجود ندارد که با برنامه ريزي صحيح قابل حصول نباشد !

 

 


مهم ترين اصول برنامه ريزي که به نام هفت اصل طلايي معروف است عبارت اند از :


1)برنامه ريزي بايد به حد کافي انعطاف پذير باشد .....

 

مهدی بوستانی بازدید : 152 جمعه 06 آذر 1394 نظرات (0)

دنیای تکنولوژی پر از ناشناخته هایی است که هر کدام از ما تنها توانسته ایم بخش کوچکی از آن را درک یا تجربه کنیم، هر روز با عبارات و پدیده های جدیدی روبرو می شویم که ناخودآگاه ذهن جستجوگرمان را به کاوش وا می دارند، عرصه وب نیز به عنوان زیر مجموعه ای از این دنیای پهناور، ناگفته ها و ناشناخته های زیادی می تواند در خود به صورت نهفته داشته باشد که دانستن تمام آنها نه لازم است و نه مقدور، اما برخی از موارد را می توان به عنوان دانش عمومی وب، مطالعه کرد و به خاطر سپرد، از این رو در این مطلب قصد داریم در حد امکان بپردازیم به اینکه ip چیست و چه کاربردی دارد!

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

مهدی بوستانی بازدید : 381 جمعه 06 آذر 1394 نظرات (0)

امروز براتون نرم افزار قرآن الکترونیک رو گذاشتم این نرم افزار کاملا سه بعدی هستش و شما می تونید با کیبورد سوره ها رو انتخاب کنید. می تونید با موس خودتون هم اونارو ورق بزنید همچنین این نرم افزار صدای با کیفیتی داره و یکی دیگه از ویژگی های این نرم افزار اینه که نیازی به نصب نیست شما میتونید اون رو با یه کلیک کردن باز کنید.

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

مهدی بوستانی بازدید : 73 جمعه 06 آذر 1394 نظرات (0)
مهدی بوستانی بازدید : 423 سه شنبه 03 آذر 1394 نظرات (0)

مراقب باشید معتاد نشوید! این جمله‌ای است که مسئولان کافه بازار در توضیح بازی ‌ای نوشته ‌اند که مدت ‌هاست به یکی از پرطرفدار‌ترین گیم های گوشی ‌های هوشمند و تبلت‌ ها تبدیل شده است.


 

بازی رایانه

 

برای جماعتی که ساعاتی از روز را به این بازی اختصاص می‌دهند اکانت، مرحله ) لِوِل) و الماس(جِم) اصطلاح‌ های معنی‌داری هستند؛ چند کلمه ساده که خارج از دنیای مجازی بازی برای خودشان برو بیایی دارند و با قیمت ‌های عجیب و غریب معامله می‌شوند. تا جایی که می‌توان گفت وابستگی به بازی کلش آف کلنز نه تنها رکورد بقیه بازی ‌های اینترنتی را شکسته که بازیکنانش هم رکورد معامله‌ های واقعی یک دنیای مجازی را به خودشان اختصاص داده‌اند.
هزینه های مالی برای بازی مجازی

اعتیاد به بازی کلش آف کلنز، از صرف ساعت ها وقت در دنیای مجازی این بازی شروع می‌شود؛ ساعت‌ ها حمله، غارت منابع و جمع‌آوری جِم (الماس) اما این تازه آغاز ماجراست؛ برای خیلی ‌ها حضور جدی ‌تر در این بازی یعنی کسب امتیازهای بیشتر و رسیدن به مرحله ‌های بالاتر، اتفاقی که رفته‌ رفته آن قدر اهمیت پیدا می‌کند که حاضرند بجز وقت، هزینه ‌های دیگری هم برای آن بپردازند؛ هزینه ‌های مالی و ریالی!

پای معامله های چند میلیون تومانی همین‌جا به بازی کلش آف کلنز باز می‌شود؛ آن هم درست زمانی که بازیکنان علاقه‌مند، به خرید و فروش اکانت ‌هایی مشغول می‌شوند که با صرف وقت بیشتر به مرحله‌ های بالاتر بازی رسیده‌اند؛ اکانت‌ هایی که کارگر، جِم، منابع و کاپ بیشتری دارند و در موقعیت چشمگیرتری قرار گرفته‌اند.  

 

 بقیه در ادامه مطلب...

مهدی بوستانی بازدید : 413 دوشنبه 18 آبان 1394 نظرات (0)

 7 واقعیت باورنکردنی درباره‌ی Clash of Clans

اگر جزو افرادی هستید که با این بازی آشنا نبوده و توانسته‌اند از اعتیاد این بازی، جان سالم به درببرید، Clash of Clans که به طور اختصار به نام Clash معروف است، معروف‌ترین و محبوب‌ترین بازی آنلاین چند نفره‌ی موبایل حال حاضر است که برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS عرضه شده. در این بازی، شما باید یک قبیله ساخته، سربازان خود را تعلیم دهید و سپس برای کسب طلا و اکسیر، به قبیله‌های دیگر حمله کنید.

میزان درآمد شرکت سازنده‌ی Clash of Clans به صورت روزانه، ۵ میلیون دلار است!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


مهدی بوستانی بازدید : 136 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (0)

قافیه: کلمات مشترک آخر هر بیت در شعر هستند.به شرط آنکه کلمات عیناً و به یک معنی در آخر ابیات تکرار نشده باشد.

مانند:

   ای نام تو بهترین سر آغاز  /   بی نام تو نامه کی کنم باز

                                               ( نظامی گنجوی)

 

مهدی بوستانی بازدید : 97 پنجشنبه 07 آبان 1394 نظرات (0)

تاثیر نماز بر بهداشت خواب

     خواب از دو مرحله خواب عمیق و خواب REM تشکیل شده است که به طور یک در میان در طی شب حاصل می شوند.

پس از آنکه حدود 45 دقیقه از خواب رفتن انسان گذشت، مرحله REM آغاز می شود و برای مدت کوتاهی ( حدود 10 تا 15 دقیقه ) ادامه می یابد.



مهدی بوستانی بازدید : 482 چهارشنبه 06 آبان 1394 نظرات (0)

معروف و نام آشنای EA نسخه ی جدید بازی فیفا را با نام FIFA 15 Ultimate Team به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داد! نسخه ی 2015 بازی فیفا بیش از 10 هزار بازیکن و 500 تیم را شامل می شود و بیش از 30 استادیوم واقعی از سراسر جهان را در خود دارد! شما می توانید به اسانی لیگ خود را تشکیل دهید و تجربه بهترین بازی فوتبال را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید! بازی به صورت کاملا واقعی طراحی شده است و تمامی بازیکنان تا به این لحظه را شامل می شود که ان را به همه ی کاربران دوستدار بازی های ورزشی و فوتبال پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی فوتبال FIFA 15 Ultimate Team اندروید :

* ساخت تیم اختصاصی خود برای کسب درامد و …

* نقل و انتقالات با این تاریخ از فوتبال در بازی

* حضور همه بازیکنان معروف از تیم های مختلف جهان

* طراحی انیمیشن ها به صورت کاملا واقعی

* دارا بودن گرافیک خیره کننده اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

بازی FIFA 15 Ultimate Team به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه شده و دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است که ما در فارسروید نسخه ی جدید ان را برای شما قرار داده ایم و بدون شک شما را مجذوب خودش خواهد نمود.

توجه داشته باشید که :

1 – برای نصب و اجرای بازی برروی دستگاه اندرویدی خود به فضای 1350 مگابایت احتیاج دارید!

2 – بازی فیفا 15 نیاز به اینترنت دارد و برای بازی کردن هر بار باید اتصال اینترنت برقرار باشد!

3 – در صورتی که بازی در لودینگ می ماند زبان گوشی را به انگلیسی تغییر دهید و مجددا تست کنید!

تغییرات نسخه ی v1.5.5:

* اضافه شدن توپ ها و ویژگی های جدید در فصل 2015/2016

* رفع مشکلات مختلف بازی و بهبود گرافیک + بهینه سازی های متعدد

مهدی بوستانی بازدید : 122 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (0)

ff532_photohopcc

Adobe Photoshop CC یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست. ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ CC اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست  

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر کلی شما در مورد این وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 494
  • بازدید سال : 2,034
  • بازدید کلی : 26,617